14 listopada 2012

ŻEL POD PRYSZNIC PIECZONE JABŁKO W KARMELU


Opis produktu:

Odkryj w tym żelu pod prysznic smakowity aromat pysznego pieczonego jabłka o waniliowej nucie. Jego kremowa piana otula Cię i pozostawia skórę cudownie pachnącą.

Moja recenzja :

Jeśli chodzi o serię PN , to kocham zapachy takie jak : kokos , malina , truskawka , limitowana edycja mango i marakuja. Grzechem byłoby nie spróbować najnowszej propozycji przygotowanej na Święta Bożego Narodzenia czyli pieczone jabłko w karmelu :) Zacznę więc od żelu . Żel sprzedawany jest bez pompki , ale ja polecam ją zakupić , kosztuje zaledwie 3,50 zł ale jeśli masz prysznic to komfortowo nałożysz żel . Po co ma się on wylewać na dłonie i marnować :) 

Plusy jakie zauważyłam po pierwszej kąpieli :

+ Butelka ma bardzo przyciągający wygląd i świąteczny klimat :)
+ Dobrze się pieni i ma zmieniający się zapach ! Z początku jest to słodkie pieczone jabłko w karmelu , czyli dokładnie to , czego oczekiwałam po zakupie. Jak już zrobi się dużo piany zamienia się w świeże dopiero co zerwane z krzaczka jabłko . A po spłukaniu zostaje słodki karmelowy zapach .
+ Zapach długo się utrzymuje na skórze
+ Żel mimo , że nie ma konsystencji kremowej nawilża skórę


Minusy :
- Tylko jeden jedyny : wydajność , żel jest rzadki więc szybciej się kończy . Ale podkreślam jest to opakowanie 400 ml więc i tak za cenę 15,90 zł nie ma co narzekać .

Moja ocena  4,5 /5

Odejmuje połówkę za gęstość, zapach jest cudowny , więc chciałabym żeby został ze mną na dłużej :)


CENA: 14,90 ZŁ






3 komentarze:

  1. Fajnie ze w końcu ktoś napisał o tej serii pieczonego jabłka bo to nowość i byłam ciekawa działania tych kosmetyków. Teraz wiem ze sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetestowałam i właśnie ja z kolei jestem zawiedziona, że zapach W OGÓLE się nie utrzymuje na skórze:( A szkoda...Bo śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jest zależne od rodzaju ph skóry. Tak samo z wodami toaletowymi, niektóre trzymają się dłużej, niektóre prawie wcale. Ja mam to szczęście, że słodkawe zapachy utrzymują się u mnie połowę dnia. Jeśli chodzi o ten żel to czuję go jeszcze teraz czyli 2 h po kąpieli :)

      Usuń