21 listopada 2012

ŻEL POD PRYSZNIC FIOLETOWY RYŻ Z LAOSU


Opis produktu:

Daj się unieść delikatnym nutom żelu pod prysznic o ultra kremowej, otulającej konsystencji. Wzbogacony o wyciąg z aloesu i z fioletowego ryżu z Laosu o właściwościach nawilżających, żel po kontakcie z wodą zmieni się w delikatną piankę i po umyciu pozostawi na skórze ochronny film.

Składniki roślinne: wyciąg z fioletowego ryżu z Laosu, wyciąg z Aloesu pochodzącego z upraw ekologicznych, gliceryna roślinna, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Bez parabenów.


Moja recenzja:

Lubię testować nowości wprowadzone przez firmę :) Żele pod prysznic kupuję co miesiąc : moje ulubione zapachy zimowe to : kawa ( na którą znowu się skuszę ) i kakao . Fioletowy ryż spróbowałam, ponieważ prócz testowania nowości lubię kremowe żele, które bardziej nawilżają moją suchą skórę.
Żel jest bardzo przyjemny. Dobrze się pieni i ma mleczno-ryżowo-kwiatowy zapach , który ciężko niestety opisać. Jest bardzo delikatny ale przyjemny !

  Plusy:
- Mleczna konsystencja nawilża skórę
- Przyjemny relaksujący zapach
- Poręczne pudełko , doskonałe w podróżach 
- Fioletowy ryż - ciekawy pomysł, mnie zachęciła nawet sama nazwa i składniki

 Minusy :
- nie doszukałam się :)

Moja ocena : 5/5 przyjemny na każdą porę roku

CENA : 9,90 ZŁ

2 komentarze: