13 listopada 2012

NOWOŚCI NOWOŚCI :)) ŚWIĄTECZNIE !

Dziś kurier przyszedł bardzo późno o 21:30 wymarzona paczka od Yves Rocher została otwarta ! A w niej nowości świąteczne :)



1. Żel z serii PN pieczone jabłko w karmelu - pierwsze wrażenie : Cudny świeży zapach , który po chwili zamienia się w słodki pieczony karmel
2. Żel pod prysznic cytryna i wanilia z brokatem :) -pierwsze wrażenie:  Pachnie tak samo jak krem do rąk i ślicznie się mieni
3. Kuleczki rozświetlające do twarzy - pierwsze wrażenie : ładny zapach :) przyjemne pudełko
4. Krem do rąk kandyzowane kwiaty - pierwsze wrażenie : bardzo słodkie , pralinkowe kwiaty
5. Woda toaletowa pieczone jabłko - pierwsze wrażenie : cudowny świąteczny zapach jabłka z karmelem dosłownie !:)

W GRATISIE DOSTAŁAM :

SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE Z SERII RICHE CREME ( idealny prezent dla babci pod choinkę)
WYGŁADZAJĄCA BAZA DO PAZNOKCI + NABŁYSZCZAJĄCY LAKIER
MINI WODA TOALEOTWA SO ELIXIR PURPLE :) 5 ML

CZYLI PREZENTY POKAŹNE :)

JUŻ JUTRO PIERWSZE RECENZJE KOSMETYKÓW Z TEJ PRZESYŁKI :)

2 komentarze:

  1. pamiętam to zamówienie. 1 prezent niespodzianka a 2 to te lakiery do paznokci :) tez chciałam zamówic ale stwierdziłam ze co za duzo to nie zdrowo, teraz załuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczka (ja dopiero dzisiaj zamawiałam :)) i ciekawy blog, czekam na kolejne recenzje! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń