21 listopada 2012

NAWILŻAJĄCY KREM DO RĄK KANDYZOWANE KWIATY


Opis produktu:

Prawdziwie przyjemne chwile w samym środku zimy dzięki cudownie pachnącemu kremie do rąk, który szybko wnika w skórę dłoni i nawilża ją.

Moja recenzja:

Kremik ma taką samą konsystencję co wcześniej recenzowany przeze mnie : wanilia z cytryną . Poręczna tubka w przyjemnych kolorach zachęca do sprawdzenia, co kryje się w środku.
W ubiegłym roku Yves Rocher wprowadził zbliżone zapachy, moim zdaniem bez rewelacji. W tym roku firma pozytywnie mnie zaskoczyła!

Plusy kremu:
- Szybko się wchłania
- Przyjemne świąteczne opakowanie
- Zapach o wiele słodszy od cytryny z wanilią ( drugiej wersji świątecznej ), z początku czuć lekko watę cukrową, lukier i słodkie cukierki, po chwili jednak zapach robi się kwiatowy z nutką cukru.
- Tak jak pisałam o poprzednim kremie, cenię sobie ich gęstość. Ich konsystencja nie jest lejąca, więc można aplikować tyle kremu ile potrzebujemy w danej chwili . Ale także nie jest gęsty, łatwo się rozsmarowuje i pozostawia skórę nawilżoną co jest dla mnie ważne w zimie.( nie klei się )

Minusy :

Minusów nie ma, ale zapachowo jednak bardziej skłaniam się ku wanilii z cytryną :)

Moja ocena :

4/5

CENA: 11,90 ZŁ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz