9 listopada 2012

KREM REGENERUJĄCY NA DZIEŃ I NA NOC Z WCIĄGIEM Z NAGIETKA



Opis produktu :

Krem do pielęgnacji cery normalnej i suchej, w dzień i w nocy.
Wygładza zmarszczki i bruzdy, regeneruje, przywracając skórze miękkość i uczucie komfortu.
-83% skuteczności w wygładzaniu

Składniki pochodzenia roślinnego:
wyciąg z nagietka, woda z hamamelisu  i olejek eteryczny z sezamu z ekologicznych upraw, olejek słonecznikowy, olejek z soi, olejek z rzepaku, olejek z pestek winogron, wyciąg z aphloi.
- Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Moja recenzja : 

Kremik znałam już wcześniej i miałam okazję go wypróbować. Tym razem dostałam go w prezencie z październikową ulotką :) Yves Rocher nie posiada kremów do twarzy typowo na zimę . Jednak z ręką na sercu ten krem spokojnie sprawdza się u mnie właśnie w te mroźniejsze dni. Ma tłustszą formułę od pozostałych ale bardzo szybko się wchłania . Czuć , że pozostawia barierę ochronną . Głównymi  jego składnikami prócz oczywiście wyciągu z nagietka jest kilka rodzajów olejków , które doskonale nawilżają twarz .


Jedynym jego minusem jest zapach . Dla wielu osób może być on zbyt silny , kwiatowy . Jednak mogę was uspokoić , że po nałożeniu nawet szybko znika i staje się bardzo delikatny . Wybieram go na zimę , bo wiem , że ochroni mnie przed wysuszeniem :)

Moja ocena 4/5

CENA: 29 ZŁ



1 komentarz:

  1. Krem jest fajny, ale ten zapach... Babciny i niestety na mnie bardzo długo się utrzymuje... Krem nakładam tylko na noc, bo jeśli zrobię to rano to czuję ten zapach dosłownie kilka godzin i wtedy nawet perfumy nie pomagają :(( Jest bardzo ostry i bynajmniej nie kwiatowy ;)

    OdpowiedzUsuń